Capercaillie - Dusk Till Dawn [2000]

Pe scurt:
Acum cateva zile, un var de-al meu mi-a trimis o melodie pe messenger: Capercaillie - M'Ionam. Bine, mi-a trimis mai multe, dar asta m-a impresionat cu adevarat. Si nu pe moment. Abia a doua zi de dimineata, in drum spre munca, am fost lovit in moalele urechii de frumusetea ei. Norocul meu ca o strecurasem pe mp3 player de cu seara, altfel riscam sa uit, curand, de ea...

Atunci cand ascult prima data un artist, incerc sa caut o compilatie, pentru ca, cel putin teoretic, o compilatie face o trecere in revista a celor mai bune melodii ale acestuia. Aici, am avut de ales intre doua: Dusk Till Dawn din 2000 sau cd-ul dublu Grace and Pride: The Anthology 2004-1984 din 2005. Am mers pe mana recomandarilor AllMusic.com si l-am ales pe primul. M-am gandit si la faptul ca un best of de 17 melodii trebuie sa fie mai valoros decat unul de 38 de melodii datorita unei concentratii mai mare de hituri.

Vocea de la Capercaillie se numeste Karen Matheson si e fantastica. Pe langa aceasta, grupul mai aduna in prezent inca sapte persoane care reusesc prin instrumente traditionale (fluier, acordeon, cimpoi) sa creeze o atmosfera instrumentala deosebit de complexa.

Cred ca am epuizat toate epitetele... Oricum, pentru toti cei carora le place saltareata muzica celtica sau baladele sfasietoare de aceeasi natura... Capercaillie.

Melodie: Capercaillie - Grace and Pride


Tracks:

01. Capercaillie - Coisich A Ruin (3:12)
02. Capercaillie - Miracle Of Being (Youth Remix) (4:41)
03. Capercaillie - The Tree (3:59)
04. Capercaillie - Ailein Duinn (3:31)
05. Capercaillie - Grace And Pride (5:11)
06. Capercaillie - The Whinney Hills Jigs (6:09)
07. Capercaillie - Claire In Heaven (3:53)
08. Capercaillie - Outlaws (4:42)
09. Capercaillie - Inexile (1998 Remix) (4:15)
10. Capercaillie - Seice Ruairidh (4:23)
11. Capercaillie - Kepplehall/25kts (5:18)
12. Capercaillie - Tobermory (3:47)
13. Capercaillie - Waiting For The Wheel To Turn (6:25)
14. Capercaillie - Nil Si I Ngra (She's Not in Love) (4:35)
15. Capercaillie - Four Stone Walls (3:15)
16. Capercaillie - Dr. MacPhail's Reel (2:49)
17. Capercaillie - Breisleach (Live) (3:34)

Linkuri:
Capercaillie [ Site Oficial ]
Capercaillie [ AllMusic ]
Capercaillie [ Wikipedia ]
Capercaillie [ LastFm ]
Dusk Till Dawn [ AllMusic ]
Dusk Till Dawn [ MusicalDiscoveries ]

Rating:

0 comentarii

Make A Comment

top