Ellen Allien - Sool [2008]

Pe scurt:
DJ-ul berlinez Ellen Allien a devenit pentru mine, in timp, o garantie a calitatii. Unul dupa altul, de prin 2000 incoace, albumele ei m-au cucerit pe rand si azi pot spune cu mana pe inima ca, fara ea, muzica electronica n-ar fi avut acelasi inteles pentru mine.

Desi lansarea albumului de anul asta era programata abia pe 27 mai, eu am avut norocul sa pun mana pe el mai devreme. La o prima ascultare mi-a parut destul de sec (mi-au sarit in ochi doar Bim si Its). La a doua le-am gustat pe toate! Oricum, ca un sfat, pe Sool nu gasesti decat minimal si daca genul asta nu este inclus printre preferintele tale, e mai bine sa nu incerci.

In alta ordine de idei, probabil toti hauserii de acum doi ani care acum au trecut la minimal, vor devora mai ceva ca niste pradatoare acest album. Nu ca majoritatea ar face diferenta intre house, trance si techno...

Melodie: Ellen Allien - Bim


Tracks:
01. Ellen Allien - Einsteigen (3:08)
02. Ellen Allien - Caress (4:29)
03. Ellen Allien - Bim (5:29)
04. Ellen Allien - Sprung (4:59)
05. Ellen Allien - Elphine (4:48)
06. Ellen Allien - Zauber (4:44)
07. Ellen Allien - Its (6:43)
08. Ellen Allien - Ondu (4:26)
09. Ellen Allien - Frieda (4:28)
10. Ellen Allien - MM (4:51)
11. Ellen Allien - Out (4:44)

Linkuri:
Ellen Allien [ Site Oficial ]
Ellen Allien [ AllMusic ]
Ellen Allien [ Wikipedia ]
Ellen Allien [ MySpace ]

Rating:

0 comentarii

Make A Comment

top